Goździki całe 500g
Opis
Aromat goździków nierozerwalnie kojarzy się z okresem jesiennym. Ten składnik to nie tylko wyjątkowy, kuszący zapach, ale także szereg cennych właściwości. Goździki to zdecydowanie coś więcej niż zwykła przyprawa!
Goździki całe - zastosowanie
Podstawowe zastosowanie goździków wiąże się oczywiście z gotowaniem. To niezastąpiona przyprawa, która nadaje wypiekom i deserom, a także zimowym napojom, intrygującego aromatu oraz smaku. Okazuje się jednak, że to nie tylko dodatek do dań! Wykazują one właściwości uśmierzające ból, dlatego często żuje je się przy dolegliwościach związanych z zębami. Zawarty w nich eugenol może okazać się zbawienny także przy bólach głowy. To niezbędnik w domowej, naturalnej apteczce!
Goździki całe - właściwości
To jednak nie koniec ich cennych właściwości! Goździki obniżają poziom cholesterolu, a ich działanie antyseptyczne okaże się niezawodne podczas walki z przeziębieniem. Pomagają także zwalczyć nieprzyjemny zapach z ust. W kuchni możesz dodać je do napojów, kompotów, grzańca, zup, deserów oraz ciast.
Informacje o produkcie
Termin ważności: | minimum 6 miesięcy |
Składniki | goździki suszone całe |
Kraj pochodzenia | Komory, Madagaskar lub inny w zależności od aktualnej dostawy. |
Przechowywanie: | Przechowywać w suchym i chłodnym miejscu. |
Informacje o alergenach: | W zakładzie pakowane są również sezam, gorczyca, różne orzechy, orzeszki ziemne, soja, produkty zawierające: dwutlenek siarki oraz gluten. |
Producent | Nutrilla |
Opakowanie | 500 g |
Rodzaj opakowania | doypack ze struną |
Postać | całe ziarno |
Typ | naturalne |
Ekologiczne | NIE |
BIO | NIE |
Wegański | TAK |
Wegetariański | TAK |
Bez dodatku soli | TAK |
Bez cukru białego | TAK |
Naturalnie bezglutenowy | TAK |
Bez oleju palmowego | TAK |
Bez substancji zbrylających | TAK |
Bez konserwantów | TAK |
Bez GMO | TAK |
Bez dodatku cukru | TAK |
Bez barwników | TAK |
Bez laktozy | TAK |
Rolnictwo Ekologiczne | NIE |
Certyfikat Ekologiczny | NIE |
Brak | Tak |
Opinie nie zostały potwierdzone zakupem. To oznacza, że nadal są wartościowe, ale nie możemy stwierdzić, czy pochodzą od klientów, którzy kupili dany produkt.